2011. december 5., hétfő

Vicc percek

Eme gyöngyszemeket Sanyitól zsákmányoltam, a hivatalos viccfelelősünktől. :)

- Mikor van abszolút hideg?
- Amikor a jegesmedve még szívatóval sem indul.
- Amikor a családfát is eltüzelik.
- Amikor a sertésbőrkesztyű libabőrös lesz.
- Amikor az embernek ajkára fagy a mosoly.
- Amikor a műfogsor vacog a pohárban.
- Ez a mai fiatalság, szörnyű hogyan öltözködik! Például ott, az a fiú!
- Az a fiú az én lányom.
- Elnézést, nem tudtam, hogy ön az anyja.
- Az apja vagyok.
Gyerekkoromban nagyon utáltam, mikor az esküvőkön a vén nyanyák csipkedték az arcomat a következő szöveggel: - Lehet, hogy te le leszel a következő... Csak manapság hagyták abba, mióta ugyanezt csinálom nekik a temetéseken.
Móricka dobol a padon:
-Miért dobolsz a padon Móricka?
-Hogy elijesszem az oroszlánokat.
-De itt nincsenek is oroszlánok
-Na ugye milyen jó módszer!
Egy kisgyerek sír a hentesboltban. A hentes megszólítja:
- Mi a baj, kisfiú?
-Nem tudom, hogy apa mit mondott! Azt, hogy "Csaba, hozz egy szál gyulait", vagy "Gyula, hozz egy szál csabait"! - mondja a fiú.
- Jaj, fiam, hát mi sem egyszerűbb ennél! Hogy hívnak?
- Elemér!
 
 

2 megjegyzés:

Anzsi írta...

ezt itt Sanyi szerkeszti? ez az ő posztja kellene, hogy legyen!!;)

Alexa írta...

Igen!Már én is nagyon várom, hogy működtesse ezt a témát :D Remélem minél előbb megörvendeztet minket humoros kis postjaival :))

Megjegyzés küldése